Koty jako przewodniki duchowe: aniołowie i zwierzaki (dzikie, domowe, udomowione)

Przeglądasz forum dyskusyjne GameFAQs jako gość. Zarejestruj się za darmo (lub Zaloguj się, jeśli masz już konto), aby móc publikować wiadomości, zmieniać sposób wyświetlania wiadomości i wyświetlać multimedia w postach.

Chociaż czułem się blisko Granny, byłem też ostrożny wobec niej od opowieści, jakie słyszałem. Podniosła swoje dzieci przez burżuazyjnych wiktoriańskich zasad dyscypliny i moralności, które były tak poważne, że większość dzieci dziś trzęsie się w butach. Po egzaminach na szkole czekała na końcu drogi, by sprawdzić jej kartki z dzieciństwa i nie było miłosierdzia, jeśli twoje nie było doskonałe. Szkoda, że ​​się wstydzisz przed kolegami ze szkoły, to co otrzymasz. Kiedyś związała swojego wuja z frontowymi stopniami ich domu, aby przechodniowie wiedzieli, że w jakiś sposób przekroczył. Przestępstwo dla babci mogło być czymś tak prostym, jak niosąc błoto do domu na nogi.

Pamiętam, że rozmawiałem z kimś wcześniej. Myślę, że mam tymczasowo ... Nie jestem pewien, kim był, kiedy to się zdarzy. Ale był ze mną, kiedy byłem młodszy. A co on mówił o tym, jak mnie spotkał i patrzył na mnie, to był typ. Myślę, że możesz powiedzieć, że był tymczasowym zastępcą ... Był tylko moim zastępcą, ponieważ ktoś, kto mnie obserwował, został jakoś zabity. Kiedy słyszałem o tym, że czułem się zły i nie byłem pewien, czy to może się zdarzyć napastnikom i aniołom ... Ogólnie ... To nie tak, że nie wiedziałem, co miał na myśli ... Ponieważ czułam, że tam jest i inna osoba. Ale odkrycie, że ktoś zmarł. Nawet jeśli to nie był człowiek, to była bolesna myśl. Naprawdę chciałem wiedzieć, co się stało. I pogoda, jeśli mogą umierać cię chronić.

Poprzez założenia Nauki Najświętszej Nauki Inner Christ (Nauki Wolności) ludzkość mogłaby nauczyć się ponownego aktywowania Angelic Human 12-Strand Template, dzięki czemu ludzie znów mogliby wykorzystać zaawansowane Mechanizmy Templariuszy Planetarnych, które są prowadzone przez człowieka Szablon DNA. Jeśli ludzkość może wzbudzić martwy Angelic Human DNA Template, ludzkie ciało może biologicznie współdziałać z funkcjami elektromagnetycznymi systemu planetarnej bramki planetarnej Ziemi, tak jak pierwotnie było to zaplanowane.


Teraz wśród drzew jałowcowych można znaleźć centra rozrywkowe z kryształowymi sklepami, stacjami do czytania aury i psychiką. W ChocolaTree Organic Eatery, kryształy śiji - posągi zwykle związane z hinduistycznymi świątyniami - stanąć pod murami; Tuż obok, restauracja z owocami o nazwie ET Encounter (dawniej Red Planet) serwuje słynne melodie z Roswell i stare odcinki Star Trek w telewizji. Każde inne biuro wzdłuż drogi państwowej biegnie przez miasto oferuje duchową trasę "wirów. Krajowe lasy pełne są małych cairnów, które pozostawiono jako duchowe ofiary. Są one regularnie usuwane przez leśników służby leśnej, aby zachować ekologiczną integralność terenu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Opiekun duchowy dla każdego

3 kroki do połączenia ze swoim duchowym opiekunem